onsdag 25 januari 2017

Drömmar

I går kväll bad jag om tecken i drömmarna i natt från ärkeängeln Sandalphon som är mitt stjärntecken ärkeängeln.   Min första dröm minns jag inte och det stör mig. Vaknade så häftigt så jag glömde alltihop. Sen drömde jag att jag hade fått löss. Inte alls roligt i mitt långa hår. Lusens/loppans betydelse enligt Solögas bok är att man kan förändra världen. Med denna insikt genomför också loppan allt den vill. Du kan genomföra saker du inte trodde var möjligt att du skulle klara av.

Sen drömde jag om att en humla flög runt o jagade min faster som hoppade och tjöt. Jag brydde mig inte om den utan fortsatte bara att gå lugnt o stilla trots att den flög runt mig med. Humlan betydelse enligt Solöga är att man ska trotsa förutfattade meningar och istället dra fördelar av dem. Din gåva är att allt är möjligt. Humlan ska egentligen inte kunna flyga men flyger ändå.

Min slutsats av detta är att jag är på rätt väg. Att jag ska fortsätta mot mina drömmars mål och inte låta någon eller något stoppa mig. Det är min väg och mitt liv. Jag har ingen aning om hur jag ska nå mina drömmars mål men jag fortsätter målmedvetet framåt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar